keskiviikko 19. marraskuuta 2014

HARJOITTELU ALKUUN

Reilu kaksi viikkoa ja jos kaikki menee hyvin, niin sitten olisi se tämän vuoden viimeisen maratonin vuoro. Elikkäs Kuopiossa Itsenäisyyspäivä maraton. Sitte ois tää "maratonhulluttelu" saatettu loppuun ja vois alkaa keskittyyn tulevaan kauteen.
Nyt on tullu muutama viikko vötkisteltyä ja laiskasti lenkillä käytyä. Kuntosaliharjoittelun oon kyllä jo aloittanut, mutta nyt pitäis polkaista käyntiin peruskuntokausi kunnolla. Tuohan tarkoittaisi meikäläisellä sitä, että niitä juoksulenkkejä täytyis saada ohjelmaan säännöllisesti eikä niin että toinen silloin ja toinen joskus aikojen päästä. Mulla vaan tahtoo tuota kaikenlaista ohjelmaa olla noille illoille niin paljon, että joutunee tekemään kunnon suunnitelmallisen harjoitusohjelman, jotta tuon sais toteutumaan. Voi, kun oisin syntynyt aamuihmiseksi, niin sitä vois aloittaa reippaasti aamuharjoituksilla ennen töihin menoa. Mutta ku ei...
Kyllä minä olin oikeesti vähän kateellinen mun yhdelle ystävälle viime viikolla, kun hältä tuli viesti aamulla ennen puolta kahdeksaa, että aamulenkki juostu ja matkaakin oli kertynyt yli 10 km. Minä olin juuri ja juuri saanut itseni raahattua makkarista keittiöön ja toinen silmä oli vasta aukeamaisillaan. Olisin erittäin tyytyväinen itseeni, jos saisin edes muutamana aamuna viikosta aikaiseksi aamutreenin. Kaverit kyllä sanoo, että kun kaksi viikkoa käy säännöllisesti aamulenkillä, niin siitä tulee sitten tapa. Toimiiko?
Maanantai tuntuu kovalta päivältä aloittaa. Lupaan tässä ja nyt aloittaa tuon kokeilemisen ensi viikon tiistaina. Perästä kuuluu.

2 kommenttia:

  1. pääsisin keskiviikosta etiäpäin aamulenkkiseuraksi,se ois ihan mukava päivän aloitus kun ois lenkki jo tehty heti kukonlaulunaikaan t.rauni

    VastaaPoista
  2. Voi, että onpa mukava juttu. Kiva saada seuraa, niin sillon sitä tulee varmuudella lähdettyä. Pikuisen muutosta tuohon lupaamaani tiistaiaamuun, nimittäin olen sillloin Kuopiossa koulutuksessa pari päivää. Eli pitää haastaa itsensä oikein kunnolla ja aloittaa sittenkin heti MAANANTAINA ja sitten TORSTAILLE jo toinen aamulenkki
    Elikkäs sitä pitäis 5.30 olla lähdössä tästä Perkkiöntie 3:sta. Ajallisesti varmaan semmoinen noin 45 min kevyttä hölkyttelyä. Katsotaan sitten miten juoksuttaa ja mennään sen mukaan. Ja mukaan vaan kaikki halukkaat, jotka viitsitte tänne mulle kaveriksi tulla. Toivon näkeväni pihallani monen monta iloista kasvoa :)

    VastaaPoista